Vårens stilsäkraste sneakers är rosa

17 modeller i butik

Vårens stilsäkraste sneakers är rosa

17 modeller i butik

Kund:Feetfirst (Nilson Group)

Kanal:Metro Mode

Typ:Native

Utmaningen var att promota kundens samtliga varumärken genom att lyfta sneakers inför våren. Metro Modes native-redaktion fick fria händer med val av utförande och upplägg av kampanj, vilket resulterade i en artikel som blev en av de mest lästa under perioden.

37 923 unika läsare

Snittet på antal unika läsare per native-artikel hos metromode.se ligger på 10 836 st

Genom en hög tone of voice lyckades Metro Modes native-redaktion skapa en artikel som var e av de mest lästa den perioden. Detta med ett upplägg, utifrån nulägesanalys, där ämnet som valdes var rätt i tiden, aktuellt där och då - sneakers, trendfärgen rosa, tidig vår. Även tack vare ett innehåll som därigenom tilltalade våra läsare och att vi lyckats träffa rätt bland målgruppen.

37 923

Unika läsare

03:30

Genomsnittlig lästid

60 238

Räckvidd Facebook

5 %

CTR post clicks FB

Vill du också synas här?

Vill du få hjälp med att sprida ditt varumärke på ett annorlunda och effektivt sätt? Vi finns här för att svara på alla dina frågor om format, räckvidd, målgrupper, priser, annonspaket, flerkanalslösningar och mycket annat. Allt du behöver göra är att fylla i dina uppgifter i formuläret nedan, så hör vi av oss så fort vi bara kan.