Vem vinner Melodifestivalen?

Vem vinner Melodifestivalen?

Kund:Betsson

Kanal:Metro Tidningen

Typ:Print, Skybox

Inför finalen på Melodifestivalen så hade Betsson odds på vem som kommer vinna. Genom en kreativ och extremt slagkraftig annons som smälte samman med Ettan så kunde Betsson driva roliga bets på roliga odds!

Kreativ betting kräver kreativ annons!

”Vi på Betsson söker alltid efter nya och kreativa format, så för finalen av Melodifestivalen kom Metro med ett bra förslag på hur vi kunde synas på Ettan. Vi var väldigt nöjda med proaktiviteten och utförandet – och ser över möjligheten att göra detta till ett återkommande element”

Vill du också synas här?

Vill du få hjälp med att sprida ditt varumärke på ett annorlunda och mer effektivt sätt? Vi finns här för att svara på alla dina frågor om format, räckvidd, målgrupper, priser, annonspaket, flerkanalslösningar och mycket annat. Allt du behöver göra är att fylla i dina uppgifter i formuläret nedan, så hör vi av oss så fort vi bara kan.