Inför valet ville Hyresgästföreningen fokusera på främst två olika frågor

Byggandet av fler bostadsrätter och hyror!

Inför valet ville Hyresgästföreningen fokusera på främst två olika frågor

Byggandet av fler bostadsrätter och hyror!

Kund:Hyresgästföreningen

Kanal:Metro.se

Typ:Native

En artikelserie på Metro.se med informationstungt innehåll och med mål att driva trafik till Hyresgästföreningens sajt.

Resultat
Fyra artiklar levererade cirka 40 000 läsningar varav den som gick bäst hade drygt 18 000.
Smått otroliga 68% CTR

Citat från annonsör
”Vi valde att jobba med Metro Native Studio för att vi blev rekommenderade, det är en effektiv kanal och att vi får en stor spridning av våra budskap. Vi fick ut våra kampanjer snabbt och på kort tid gav våra kampanjer mycket bra resultat. Vi är väldigt nöjda med Metro Native Studio och vi kommer definitivt att arbeta med dem igen.” - Karen Kenney, marknadschef Hyresgästföreningen

Vill du också synas här?

Vill du få hjälp med att sprida ditt varumärke på ett annorlunda och effektivt sätt? Vi finns här för att svara på alla dina frågor om format, räckvidd, målgrupper, priser, annonspaket, flerkanalslösningar och mycket annat. Allt du behöver göra är att fylla i dina uppgifter i formuläret nedan, så hör vi av oss så fort vi bara kan.