Jobbet för dig som är av det rätta virket

Rekryteringskampanj K-Rauta

Jobbet för dig som är av det rätta virket

Rekryteringskampanj K-Rauta

Kund:K-Rauta

Kanal:Metrojobb

Typ:Native, Social Boost

Syftet med K-Rautas kampanj var att tillsätta tjänster på 16 olika orter i Sverige, öka föregående års totala antal ansökningar samt hitta relevanta kandidater ”av det rätta virket”.

1 300 ansökningar på 20 dagar

Genom Metrojobbs kombinerade helhetslösning så blev utfallet, 1 300 ansökningar på bara 20 dagar.

Det motsvarar antalet ansökningar K-rauta hade mottagit på 3 månader under föregående år. Den unika målgruppstyrningen gjorde att kandidaterna som sökte tjänsten var relevanta för jobbet, vilket i sin tur resulterade i att K-rauta lyckades tillsätta samtliga tjänster på alla 16 orter runt om i landet.

Vill du också synas här?

Vill du få hjälp med att sprida ditt varumärke på ett annorlunda och effektivt sätt? Vi finns här för att svara på alla dina frågor om format, räckvidd, målgrupper, priser, annonspaket, flerkanalslösningar och mycket annat. Allt du behöver göra är att fylla i dina uppgifter i formuläret nedan, så hör vi av oss så fort vi bara kan.