Ta ledigt från matlagningen

Kampanj med KlaraMaten

Ta ledigt från matlagningen

Kampanj med KlaraMaten

Kund:KlaraMaten

Kanal:Metro

Typ:Native

KlaraMaten valde att gå med Metro andra året i rad för att nå ut till en omfattande målgrupp och få samma fina resultat. Lösningen blev en testimonial där kunden valde ut personen som skulle intervjuas. En native som resulterade i en genomsnittlig lästid på 04:42 minuter samt att hela 66 % av läsarna klickade sig vidare till klaramaten.se.

04:42 min

Genomsnittlig lästid

66 %

CTR outbound links

Vill du också synas här?

Vill du få hjälp med att sprida ditt varumärke på ett annorlunda och effektivt sätt? Vi finns här för att svara på alla dina frågor om format, räckvidd, målgrupper, priser, annonspaket, flerkanalslösningar och mycket annat. Allt du behöver göra är att fylla i dina uppgifter i formuläret nedan, så hör vi av oss så fort vi bara kan.