Googla Mjölk

Synlighet i en relevant och träffsäker miljö

Googla Mjölk

Synlighet i en relevant och träffsäker miljö

Kund:Oatly

Kanal:Metro Tidningen

Typ:Handutdelare

Period:Way Out West, 16 augusti 2016

Metro är exklusiv mediepartner till Sveriges creddigaste musikfestival Way Out West, vilket är rätt logiskt då hela 87% av Metros läsare särskilt uppskattar tidningens musikbevakning.

Oatly nyttjade detta faktum genom att annonsera i Metro, både i tidningen och digitalt, under Way Out West 2016. Tidningen specialdistribuerades med handutdelare runt hela festivalområdet men även i de centrala delarna av Göteborg.

87% av Metros läsare anser att musik är ett relevant område för Metro. Musik skapar känslor och musik sammanför människor. Musik är något som tilltalar den stora massan. Massan som Metro har. Musik adderar energi, glädje och kreativitet.

6500 ex

av Metro handutdelades

Vill du också synas här?

Vill du få hjälp med att sprida ditt varumärke på ett annorlunda och effektivt sätt? Vi finns här för att svara på alla dina frågor om format, räckvidd, målgrupper, priser, annonspaket, flerkanalslösningar och mycket annat. Allt du behöver göra är att fylla i dina uppgifter i formuläret nedan, så hör vi av oss så fort vi bara kan.