Rätt erbjudande för rätt student

Rätt erbjudande för rätt student

Kund:Philips

Kanal:Studentkortet

Typ:Stand Alone

Kampanjfokuserad segmentering där man delar upp utskick med olika erbjudanden för olika segment. Philips ville maxa julförsäljningen genom att ta fram ett erbjudande med 50% rabatt.

5400 st genomförda köp

Målgrupp: 600 000 studenter

Philips tog fram ett riktigt bra erbjudande till Studentkortets julkalender som under 24 timmar efter utskicket gått hade det genomförts 5400 st köp med trafik från Studentkortet.

28%

Öppningsfrekvens

11,4%

CTR

Vill du också synas här?

Vill du få hjälp med att sprida ditt varumärke på ett annorlunda och effektivt sätt? Vi finns här för att svara på alla dina frågor om format, räckvidd, målgrupper, priser, annonspaket, flerkanalslösningar och mycket annat. Allt du behöver göra är att fylla i dina uppgifter i formuläret nedan, så hör vi av oss så fort vi bara kan.