Sony

Sony

Kund:Sony

Kanal:Metro Tidningen

Typ:Print

Den 5 oktober kan man utöver Metros redaktionella innehåll följa en parallell historia berättad i annonsformat. En historia berättad från första till sista sidan om Sonys innovationer genom tiderna och hur teknik och användningsområden från alla dem, numera återfinns samlade i en och samma pryl – Xperia XZ3.

– Det är unik situation att en enskild aktör går in och köper samtliga annonsutrymmen under en och samma dag. Sony Mobile gör bokstavligen en total take over av vår printtidning. Det ligger i Metros DNA att vara innovativa och utmana normen för traditionell annonsering. Därför är Sony Mobile är en rolig kund att jobba med eftersom de vågar göra nya och storslagna idéer till verklighet säger Martin Hjorth, försäljningsdirektör på Metro Media House

– Identiteten hos våra Xperia smartphones bygger på underhållning och hur teknik och kunnande från hela Sony fulländar upplevelsen. Att presentera vår historia av innovationer i en dagstidning, ett fysiskt format med ett naturligt flöde, passar perfekt för den här typen av berättelse. Att göra en unik och kraftfull aktivitet som denna blir ett fantastiskt startskott för vår lansering av Xperia XZ3 säger Maria Åkerberg, kampanjansvarig på Sony Mobile.

Vill du också synas här?

Vill du få hjälp med att sprida ditt varumärke på ett annorlunda och mer effektivt sätt? Vi finns här för att svara på alla dina frågor om format, räckvidd, målgrupper, priser, annonspaket, flerkanalslösningar och mycket annat. Allt du behöver göra är att fylla i dina uppgifter i formuläret nedan, så hör vi av oss så fort vi bara kan.