Butiksöppning Nordstan Göteborg

"Den sjukaste öppningen jag sett. Alla annonsvaror är slut!"

Butiksöppning Nordstan Göteborg

"Den sjukaste öppningen jag sett. Alla annonsvaror är slut!"

Kund:Team Sportia

Kanal:Metro Tidningen

Typ:Print

Team Sportia valde Metro som en stark kanal för utbudsannonsering vid butiksöppning i Nordstan. Bra och attraktiva priser erbjöds läsarna vilket resulterade i att annonsvarorna sålde helt slut.

1 000 sålda jackor

Team Sportia Göteborg Nordstan brinner för sport, ett aktivt liv och nöjda kunder. Därför är ett bra bemötande, hög produktkunskap men framförallt möjlighet att visa upp produkten något som står i fokus. Team Sportia vet av erfarenhet att Metro är ett effektivt sätt att skapa fysisk trafik och köbildning med hjälp av utbudsannonsering. Team Sportia valde vid denna kampanj att gå ut med ett erbjudande på en utvald jacka med först till kvarn. Detta resulterade i 1 000 sålda jackor under bara 30 minuter.

1 000 jackor

på kampanj som sålde slut på 30 minuter

Vill du också synas här?

Vill du få hjälp med att sprida ditt varumärke på ett annorlunda och effektivt sätt? Vi finns här för att svara på alla dina frågor om format, räckvidd, målgrupper, priser, annonspaket, flerkanalslösningar och mycket annat. Allt du behöver göra är att fylla i dina uppgifter i formuläret nedan, så hör vi av oss så fort vi bara kan.